Naszym pracownikom dajemy możliwość uczenia się, rozwoju, a w konsekwencji – awans!Jak to wygląda w praktyce pokazuje historia dwojga naszych pracowników.

Magda zaczęła swoją przygodę z naszą firmą w drugiej połowie 2013 roku. Jak sama mówi, proces rekrutacyjny trwał kilka dni – najpierw było spotkanie z działem rekrutacji, a potem rozmowa z szefami działu Finansów i Administracji. I tak Magda rozpoczęła pracę jako Starszy Specjalista ds. Finansowych, gdzie była odpowiedzialna za gwarancje i pożyczki. Już rok później została Kierownikiem ds. Administracyjno-Finansowych. Po kolejnych 2 latach awansowała na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Administracyjno-Finansowych. Na swoim koncie ma kilka poważnych sukcesów, takich jak wprowadzenie elektronicznego systemu płatności, tzw. SWIFT, czy wdrożenie pożyczkowych modułów TREASURY oraz automatyczne księgowanie wyciągów bankowych.

Co mówi sama Magda o pracy? „Bardzo się cieszę, że tu trafiłam i pracuję – przede wszystkim dlatego, że lubię ludzi, z którymi co dzień rozwiązujemy wiele skomplikowanych spraw. Aldesa to miejsce, gdzie czeka wiele wyzwań, to daje olbrzymie pole do rozwoju, z czego korzystam” – podsumowuje Magda, od ponad roku już Dyrektor ds. Administracyjno-Finansowych.

Jorge, aktualnie Kierownik Ofertowania w Dziale Kubaturowym, do zespołu dołączył na początku 2015 roku. Zaczął swoją przygodę z nami jako Specjalista Działu Wycen – zajmował się analizowaniem dokumentów przetargowych, kontaktami z podwykonawcami, porównywaniem otrzymanych od nich ofert i przygotowywaniem kosztorysów.

Po roku został Koordynatorem Wycen Robót Konstrukcyjnych, co w praktyce oznaczało, że był odpowiedzialny za pracę kilku osób, zaczął też brać udział w spotkaniach z podwykonawcami, w trakcie których negocjował warunki ofertowe oraz ceny.

Na początku 2017 roku awansował na aktualne stanowisko i – jak sam mówi – całkowicie zmienił się wtedy zakres jego obowiązków. Teraz koordynuje pracę całego działu i bardzo ważną część jego codziennej pracy stanowią kontakty z Klientami. Bierze udział w spotkaniach od momentu wyboru naszej oferty poprzez negocjacje warunków umowy aż po jej podpisanie. Bardzo często i potem, już w trakcie realizacji projektu jest „łącznikiem” z Klientem.

Zapytany o to, co jego zdaniem jest najważniejszym czynnikiem sukcesu odpowiada: „Myślę, że zaangażowanie, ciągła chęć uczenia się nowych rzeczy i szukanie rozwiązań, gdy pojawiają się trudności. Staram się także być otwarty, rozmawiać z ludźmi ze wszystkich działów firmy.”

Warto dla nas pracować – przekonaj się i sprawdź, kogo szukamy