Aldesa inwestuje w kompetencje: certyfikacja IPMA-D dla menedżerów
Budowanie kultury zarządzania projektami to proces wymagający długofalowej wizji i zaangażowania. Aldesa Polska postawiła na strategiczne podnoszenie kompetencji menedżerskich, czego potwierdzeniem jest certyfikacja IPMA-D zdobyta przez 13 menedżerów. To kolejny krok w kierunku skuteczniejszego planowania i realizacji kluczowych inwestycji.
Dążąc do podnoszenia jakości realizowanych projektów oraz efektywności działania, Aldesa konsekwentnie inwestuje w rozwój umiejętności zarządczych swoich pracowników. W ramach członkostwa w International Project Management Association (IPMA) firma zorganizowała kompleksowy cykl szkoleń przygotowujących do certyfikacji IPMA-D, który zakończył się sukcesem – 13 menedżerów zdobyło uznawany na świecie certyfikat w dziedzinie zarządzania projektami.
Proces certyfikacyjny był integralnym elementem szerszej strategii wdrażania nowoczesnych standardów zarządzania projektami w Aldesa. Od początku 2023 roku intensyfikowane były prace nad stworzeniem spójnego systemu zarządzania projektami, opartego na najlepszych praktykach międzynarodowych. Certyfikacja IPMA-D potwierdza, że kadra zarządzająca Aldesa zdobyła wysokie kompetencje w trzech kluczowych obszarach: perspektywa, ludzie i praktyka, zgodnie ze standardem IPMA Individual Competence Baseline®.
Szkolenia, prowadzone przez ekspertów, umożliwiły uczestnikom pogłębienie wiedzy na temat zaawansowanych technik zarządzania projektami, analizy ryzyka oraz komunikacji zespołowej. Program szkoleniowy zakończył się egzaminem w grudniu 2024 roku, do którego przystąpiła grupa menedżerów. Wszyscy uczestnicy uzyskali pozytywny wynik egzaminu, co jest dowodem na ich zaangażowanie w rozwój kompetencji zawodowych oraz współpracę zespołową w ramach przygotowań.
Kontynuacja współpracy z IPMA oznacza dla Aldesa dalsze rozwijanie standardów zarządzania projektami oraz konsekwentne wzmacnianie kompetencji zespołów. Wdrażanie najlepszych praktyk międzynarodowych umacnia naszą organizację jako odpowiedzialnego partnera, tworzącego kulturę efektywności, współpracy i zorientowania na cel.
Dzięki systematycznemu rozwojowi kadry oraz podnoszeniu standardów pracy, Aldesa buduje trwałą wartość i pozycję lidera w realizacji kluczowych projektów infrastrukturalnych.